Regulamin licytacji.
REGULAMIN AUKCJI INTERNETOWYCH DLA PRACOWNIKÓW
MANN+HUMMEL FT Poland spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. z siedzibą w Gostyniu
-
Przedmiot regulacji.
-
-
Niniejszy Regulamin aukcji internetowych dla pracowników (dalej jako: Regulamin) określa zasady funkcjonowania i warunki zawierania na drodze aukcyjnej umów sprzedaży rzeczy ruchomych, będących własnością MANN+HUMMEL FT Poland spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. z siedzibą w Gostyniu (63-800) przy ul. Wrocławskiej 145, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000674026, NIP: 6961413485, REGON: 41034877000000, BDO: 000013775 (dalej jako: Pracodawca lub Spółka) na rzecz osób wskazanych w pkt 1.5 poniżej, za pośrednictwem platformy internetowej dostępnej pod adresem https://licytacje.mann-hummel-ft.pl/(dalej jako: Serwis).
-
W ramach Serwisu Pracodawca udostępniać będzie aukcje internetowe (dalej jako: Aukcje) w ramach, których Pracodawca poprzez wystawienie rzeczy ruchomych, których szczegółowe dane techniczne i użytkowe będą każdorazowo określone w Serwisie (dalej jako: Rzeczy) zaprasza Pracowników jako licytantów do składania ofert (dalej jako: Oferta), celem zawarcia z Pracodawcą umowy sprzedaży Rzeczy (dalej jako: Umowa).
-
Każda Aukcja może obejmować wyłącznie jedną sztukę Rzeczy.
-
Pracownik może złożyć Ofertę w drodze Aukcji, korzystając wyłącznie z funkcjonalności Serwisu, na zasadach opisanych w dalszej części Regulaminu.
-
Do udziału w Aukcjach uprawnione są wyłącznie osoby fizyczne posiadające kartę RCP, które są zatrudnione przez Pracodawcę na podstawie umowy o pracę, a także przez osoby fizyczne świadczące usługi na rzecz Spółki na podstawie umów cywilnoprawnych oraz pełniące w Spółce funkcje na podstawie powołania (dalej jako: Pracownicy).
-
Serwis dostępny jest w języku polskim, Umowy zawierane są w języku polskim.
-
Pracownicy biorący udział w Aukcji i nabywający Rzeczy akceptują zasady funkcjonowania i warunki sprzedaży Rzeczy określone w niniejszym Regulaminie. Akceptacja Regulaminu jest dobrowolna jednak konieczna do złożenia przez Pracownika Oferty i zawarcia Umowy.
-
Niniejszy Regulamin znajduje zastosowanie do wszystkich Aukcji prowadzonych za pośrednictwem Serwisu.
-
-
Świadczenie usług drogą elektroniczną.
-
-
Pracodawca za pośrednictwem Serwisu świadczy usługi drogą elektroniczną umożliwiając Pracownikom założenie konta w Serwisie na zasadach określonych w pkt 3 Regulaminu, składanie Ofert na nabycie w drodze Aukcji Rzeczy dostępnych w ramach Serwisu i zawieranie Umów.
-
Warunkiem technicznym wymaganym do korzystania z Serwisu jest:
-
dostęp do urządzenia zaopatrzonego w przeglądarkę internetową;
-
dostęp do sieci Internet;
-
posiadanie aktywnego konta poczty elektronicznej (e-mail);
-
dostęp do programu służącego do przeglądania zasobów sieci Internet, akceptującego pliki typu Cookies oraz obsługującego język oprogramowania Javascript.
-
-
-
Rejestracja.
-
-
Rejestracja na Serwisie następuje po zapoznaniu się i zaakceptowaniu przez Pracownika niniejszego Regulaminu, Polityki Prywatności oraz po wypełnieniu przez Pracownika formularza rejestracyjnego dostępnego podczas procesu rejestracji w Serwisie (dalej jako: Formularz Rejestracyjny) oraz wykonaniu przez Pracownika pozostałych czynności, o których mowa w pkt 3.3 – 3.4 niniejszego Regulaminu.
-
Podanie w ramach Formularza Rejestracyjnego danych jest niezbędne do założenia konta w Serwisie, w celu korzystania z funkcjonalności Serwisu w szczególności w celu składania Ofert w ramach Aukcji, a także prawidłowej realizacji usług świadczonych drogą elektroniczną (dalej jako: Konto). Podanie danych jest dobrowolne, jednakże konieczne w celu założenia Konta w Serwisie.
-
Zrejestrowanie się za pośrednictwem Formularza Rejestracyjnego możliwe jest po wykonaniu łącznie dwóch kolejnych kroków: (1) wypełnieniu Formularza Rejestracyjnego składającego się z następujących pól: (i) Imię; (ii) Nazwisko; (iii) E-mail; (v) Hasło; (vi) Potwierdzenie hasła; (vii) Numer karty pracowniczej; oraz (2) potwierdzeniu chęci utworzenia Konta poprzez kliknięcie w przycisk „Zarejestruj się”.
-
Po dokonaniu rejestracji Pracownik otrzyma własny login, będący adresem e-mail, umożliwiający zalogowanie się do Konta w Serwisie. Pracownik zobowiązany jest do utrzymania poufności danych do logowania. Udostępnienie danych przez Pracownika osobom trzecim odbywa się na własne ryzyko Pracownika. Złożenie Oferty z Konta Pracownika uznaje się za złożone przez Pracownika.
-
Pracownik może być posiadaczem wyłączenie jednego Konta.
-
Poprzez dokonanie rejestracji w Serwisie, Pracownik zawiera z Pracodawcą umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną zgodnie z treścią ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
-
Korzystanie przez Pracowników i podmioty niezarejestrowane z kont należących do innych Pracowników jest zabronione.
-
-
Zasady organizacji i przebieg Aukcji.
-
-
Złożenie Oferty w Aukcji prowadzonej za pośrednictwem Serwisu możliwe jest wyłącznie po uprzednim zalogowaniu w Serwisie, przy użyciu swojego unikatowego loginu i hasła a następnie przejściu do zakładki dostępnej w ramach Konta Pracownika pn. „Licytacje”.
-
Dokładny opis Rzeczy, których dotyczy propozycja zawarcia Umowy, wystawianych w ramach Aukcji dostępny jest w Serwisie po zalogowaniu do Konta Pracownika, w zakładce pn. „Licytacje”.
-
Ogłoszenie o Aukcji zawiera, w zależności od rodzaju Rzeczy m.in. następujące informacje:
-
cena wywoławcza (minimalna) za nabycie Rzeczy;
-
termin zakończenia Aukcji;
-
marka;
-
model;
-
typ;
-
kolor;
-
elementy wyposażenia;
-
dokumentacja fotograficzna Rzeczy;
-
dane dotyczące aktualnego stanu oraz stopnia zużycia Rzeczy.
-
-
Pracownik zobowiązany jest zapoznać się z danymi dotyczącymi aktualnego stanu oraz stopnia zużycia Rzeczy przed przystąpieniem do Aukcji.
-
Po rozpoczęciu Aukcji danej Rzeczy, Pracownicy zgłaszają swoje Oferty cenowe przebicia (postąpienia). Złożenie Oferty następuje poprzez wpisanie w okienku dostępnym w Serwisie w zakładce licytowanej Rzeczy wartości składanej Oferty i kliknięcie przycisku oznaczonego „Złóż Ofertę”.
-
Po każdorazowym złożeniu przez Pracownika Oferty, w zakładce „Trwające Licytacje” widoczne będzie potwierdzenie złożenia Oferty (dalej jako: Potwierdzenie Oferty) wraz z nadanym numerem Aukcji, wysokością Oferty oraz datą i godziną złożenia Oferty. Każda deklarowana cena przebicia (postąpienie) musi być wyższa od poprzedniej i od ceny minimalnej. Oferta złożona w toku Aukcji przestaje wiązać, gdy inny Pracownik Aukcji zaoferuje wyższą cenę.
-
Pracownik może cofnąć złożoną przez siebie Ofertę najpóźniej na 24 godzin przez terminem zakończenia Aukcji. W przypadku wycofania Oferty przez Pracownika przed upływem okresu wskazanego w zdaniu poprzednim lub nie zawarcia przez Pracownika, który wygrał Aukcję – z jego winy – Umowy i skorzystania przez Pracodawcę ze stosownego prawa odstąpienia od Umowy, Pracodawca może zwrócić się do Pracownika, który miał w Aukcji kolejną najwyższą Ofertę z zapytaniem, czy Ofertę podtrzymuje. W przypadku potwierdzenia, dochodzi do zawarcia Umowy z takim kolejnym Pracownikiem.
-
W sytuacji, gdy żaden z Pracowników nie złoży Oferty zawarcia Umowy w stosunku do danej Rzeczy, Pracodawca zachowuje uprawnienie, według własnego uznania, do kontynuowania aukcji danej Rzeczy poniżej ceny wywoławczej, o czym Pracodawca informuje Pracowników. W takim przypadku, po zgłoszeniu pierwszej Oferty Aukcja jest kontynuowana na warunkach określonych powyżej, przy czym nie obowiązują postanowienia o cenie wywoławczej (minimalnej).
-
Każdy Pracownik jest uprawniony do wzięcia udziału w dowolnej liczbie Aukcji.
-
-
Zakończenie i rozstrzygnięcie Aukcji, zapłata Ceny.
-
-
Aukcja kończy się z upływem terminu na jaki została ogłoszona.
-
Aukcje wygrywa Pracownik, którego Oferta w zakresie ceny Rzeczy w chwili zamknięcia Aukcji była najwyższa oraz co najmniej równa cenie minimalnej (przybycie). Jeżeli kilku Pracowników złożyło Oferty z taką samą najwyższą ceną – zwycięzcą jest Pracownik, który pierwszy przystąpił do Aukcji poprzez wskazanie najwyższej ceny.
-
Informacja na temat przybicia dostępna jest w Koncie Pracownika, w zakładce „Wygrane licytacje”.
-
O ile Pracodawca nie zrezygnował w ramach danej Aukcji z ceny minimalnej, zgodnie z pkt 4.8, Umowa zostaje zawarta automatycznie ze zwycięzcą Aukcji. Potwierdzenie zawarcia Umowy pomiędzy Pracownikiem a Pracodawcą jest wysyłane drogą elektroniczną do Pracownika i ma charakter wyłącznie informacyjny. W wiadomości, o której mowa w zdaniu poprzednim, Pracownik otrzyma dane aktualnie widniejące w ustawieniach jego Konta, tj.: imię i nazwisko, adres e-mail, numer telefonu, adres, cena za nabycie Rzeczy zaoferowana w Aukcji (dalej jako: Cena), numer Aukcji, dane magazynu, za pośrednictwem którego możliwy będzie odbiór osobisty Rzeczy.
-
W przypadku, gdy Pracodawca zrezygnował w ramach danej Aukcji z ceny minimalnej, zgodnie z pkt 4.8, zawarcie Umowy Przedwstępnej wymaga dodatkowego oświadczenia Pracodawcy o przyjęciu Oferty Pracownika. Postanowienia pkt 5.4 w pozostałym zakresie stosuje się odpowiednio.
-
Pracownik, który zawarł z Pracodawcą Umowę zobowiązany jest zapłacić Cenę za nabycie Rzeczy w ciągu 5 dni od zawarcia Umowy na rachunek bankowy Pracodawcy wskazany w treści faktury VAT przesłanej wraz z wiadomością e-mail o której mowa w pkt 5.4 Umowy.
-
Własność Rzeczy przechodzi na Pracownika z chwilą zawarcia Umowy, lecz nie wcześniej niż z chwilą zapłaty całej Ceny (zastrzeżenie własności).
-
-
Sposoby odbioru Rzeczy.
-
-
Odbiór Rzeczy jest możliwy wyłącznie po zapłacie całej Ceny oraz okazaniu pracownikowi magazynu przy odbiorze Rzeczy, dowodu zapłaty całości Ceny za Rzecz w postaci potwierdzenia dokonania przelewu całości Ceny za Rzecz na rachunek bankowy Pracodawcy (dalej jako: Dowód Zapłaty). Jeżeli Pracownik nie okaże przed odbiorem Rzeczy Dowodu Zapłaty, Rzecz nie zostanie mu wydana.
-
Pracownik zobowiązany jest do odbioru Rzeczy osobiście z magazynu Pracodawcy w terminie 5 dni od uiszczenia Ceny za Rzecz z magazynu, w którym znajdują się nabywane Rzeczy. Odbiór Rzeczy z magazynu możliwy jest w godzinach pracy magazynu, w którym znajduje się Rzecz.
-
Odbiór Rzeczy z magazynu wymaga czytelnego podpisu Pracownika na dokumencie potwierdzającym wydanie Rzeczy.
-
Na życzenie Pracownika możliwa jest wysyłka Rzeczy, warunkiem czego jest uprzednie ustalenie w treści Umowy kosztów, jakie zobowiązany będzie ponieść Pracownik i formy takiej wysyłki.
-
-
Odstąpienie od Umowy przez Pracownika.
-
-
Pracownikowi przysługuje na podstawie art. 27, w związku z art. 7aa ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 roku (Dz.U. 2014 poz. 827 z Późn. zm.)(dalej jako: Prawo Konsumenckie) prawo do odstąpienia od Umowy, będącej umową zawartą na odległość, bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33. i art. 34. Prawa Konsumenckiego.
-
Termin odstąpienia wynosi 14 dni od momentu odebrania Rzeczy przez Pracownika z Magazynu bądź w przypadku wysyłki Rzeczy zgodnie z procedurą z pkt 6.4 Regulaminu – odebrania przesyłki zawierającej Rzecz, a do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia o odstąpieniu od Umowy przed upływem ww. terminu.
-
Oświadczenie o odstąpieniu może być wysłane drogą elektroniczną poprzez przesłanie oświadczenia, na adres poczty elektronicznej Pracodawcy:
-
Oświadczenie można złożyć na formularzu, którego wzór stanowi Załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu, jednak nie jest to obowiązkowe.
-
-
W przypadku przesłania oświadczenia Pracownika drogą elektroniczną, Pracodawca niezwłocznie prześle Pracownikowi na podany adres e-mail potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy.
-
Pracodawca zwraca Pracownikowi niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy , wszystkie dokonane płatności, o ile takie nastąpiły, co w szczególności może dotyczyć ewentualnej zaliczki na poczet przyszłej Ceny w Umowie, przy użyciu takich samych metod płatności, jakie zostały przez Pracownika użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Pracownik wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie, które nie będzie się wiązało dla niego z żadnymi kosztami.
-
Pracodawca dokonuje zwrotu płatności w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy.
-
W przypadku odstąpienia od Umowy, Umowa jest uważana za niezawartą.
-
-
Odpowiedzialność Pracodawcy za Brak Zgodności Rzeczy z Umową.
-
-
W przypadku zawarcia Umowy, Pracodawca ponosi odpowiedzialność wobec Pracownika za brak zgodności Rzeczy z Umową (dalej jako: Brak Zgodności Rzeczy z Umową), na zasadach określonych w rozdziale 5a ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, Dz.U.2014.827 z późn.zm. (dalej jako: Prawo Konsumenckie). Pracodawca ponosi odpowiedzialność wobec Pracownika za Brak Zgodności Rzeczy z Umową istniejący w momencie dostawy Rzeczy i ujawniony w ciągu dwóch lat od momentu dostawy Rzeczy, chyba że termin przydatności Rzeczy do użycia, określony przez producenta, jego poprzedników prawnych lub osoby działające w ich imieniu, jest dłuższy.
-
W razie Braku Zgodności Rzeczy z Umową, Pracownik może:
-
żądać naprawy Rzeczy lub wymiany Rzeczy, przy czym:
-
Pracodawca może dokonać wymiany, gdy Pracownik żąda naprawy, lub Pracodawca może dokonać naprawy, gdy Pracownik żąda wymiany, jeżeli doprowadzenie do zgodności Rzeczy z Umową w sposób wybrany przez Pracownika jest niemożliwy albo wymagałby nadmiernych kosztów dla Pracodawcy; jeżeli naprawa i wymiana są niemożliwe lub wymagałyby nadmiernych kosztów dla Pracodawcy, może on odmówić doprowadzenia Rzeczy do zgodności z Umową;
-
w sytuacji naprawy lub wymiany Rzeczy, Pracodawca dokonuje naprawy lub wymiany Rzeczy w rozsądnym czasie od chwili, w której został poinformowany przez Pracownika o Braku Zgodności Rzeczy z Umową i bez nadmiernych niedogodności dla Pracownika, uwzględniając specyfikę Rzeczy oraz cel, w jakim go nabył; koszty naprawy lub wymiany, w tym w szczególności koszty opłat pocztowych, przewozu, robocizny i materiałów ponosi Pracodawca;
-
Pracownik obowiązany jest udostępnić Pracodawcy Rzecz podlegającą naprawie lub wymianie; Pracodawca odbiera od Pracownika Rzecz na swój koszt;
-
Pracownik nie jest zobowiązany do zapłaty za zwykłe korzystanie z Rzeczy, która następnie została wymienione przez Pracodawcę;
-
-
złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo złożyć oświadczenie o odstąpieniu od Umowy, gdy:
-
Pracodawca odmówił doprowadzenia Rzeczy do zgodności z Umową zgodnie z pkt 8.2.1. powyżej niniejszego Regulaminu;
-
Pracodawca nie doprowadził Rzeczy do zgodności z Umową zgodnie z pkt 8.2.1 pkt b)-d) powyżej niniejszego Regulaminu;
-
Brak Zgodności Rzeczy z Umową występuje nadal, mimo że Pracodawca próbował doprowadzić Rzecz do zgodności z Umową;
-
Brak Zgodności Rzeczy z Umową jest na tyle istotny, że uzasadnia obniżenie ceny albo odstąpienie od Umowy bez uprzedniego skorzystania ze środków ochrony określonych w pkt 8.2.1. powyżej niniejszego Regulaminu;
-
z oświadczenia Pracodawcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że Pracodawca nie doprowadzi Rzeczy do zgodności z Umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla Pracownika.
-
-
-
Pracownik nie może odstąpić od Umowy, jeżeli Brak Zgodności Rzeczy z Umową jest nieistotny.
-
W razie odstąpienia od Umowy, Pracownik niezwłocznie zwraca Rzecz Pracodawcy na koszt Pracodawcy. W takiej sytuacji Pracodawca zwraca Pracownikowi płatność za Rzecz nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania Rzeczy lub dowodu jego odesłania.
-
Pracodawca zwraca Pracownikowi kwoty należne wskutek skorzystania przez Pracownika z prawa obniżenia ceny, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Pracownika o obniżeniu ceny.
-
Pracodawca dokonuje zwrotu płatności za Rzecz przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Pracownik, chyba że Pracownik wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
-
Pracodawca nie ponosi odpowiedzialności za Brak Zgodności Rzeczy z Umową, jeżeli Pracownik, najpóźniej w chwili zawarcia Umowy, został wyraźnie poinformowany, że konkretna cecha Rzeczy odbiega od wymogów zgodności z Umową oraz wyraźnie i odrębnie zaakceptował brak konkretnej cechy Rzeczy.
-
Zgłoszony Brak Zgodności Rzeczy z Umową zostanie rozpatrzony w terminie 14 dni od jego przekazania do Pracodawcy. Informacja o wyniku rozpatrzenia reklamacji zostanie wysłana na papierze lub na innym trwałym nośniku – z wykorzystaniem adresu e-mail Pracownika. Brak odpowiedzi we wskazanym terminie zostanie uznany za pozytywne rozpatrzenie reklamacji.
-
Reklamacje, wynikające z Braku Zgodności Rzeczy z Umową lub z jakiejkolwiek innej niezgodności Rzeczy z Umową należy kierować pisemnie na adres Pracodawcy: MANN+HUMMEL FT Poland Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. k. ul. Wrocławska 145, 63-800 Gostyń lub na adres poczty elektronicznej licytacje@mann-hummel-ft.pl z możliwością wykorzystania formularza reklamacji, którego wzór stanowi Załącznik nr 2 do niniejszego Regulaminu.
-
-
Ochrona danych osobowych.
-
-
Dane osobowe Pracowników przetwarzane będą zgodnie z wymogami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (dalej jako: RODO). Administratorem danych osobowych Pracowników przetwarzanych w celu nabywania Rzeczy na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie, jest Pracodawca – MANN+HUMMEL FT Poland spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. z siedzibą w Gostyniu (63-800) przy ul. Wrocławskiej 145, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000674026, NIP: 6961413485, REGON: 41034877000000, BDO: 000013775.
-
Podstawą przetwarzania danych Pracowników są:
-
wykonanie Umowy, której stroną jest Pracownik, lub podjęcie działań na żądanie Pracownika, przed zawarciem danej umowy (art. 6 ust .1 lit. b RODO);
-
ciążący na Pracodawcy obowiązek prawny związany z rachunkowością (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) oraz
-
prawnie uzasadniony interes Pracodawcy, polegający na przetwarzaniu danych w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony ewentualnych roszczeń (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
-
-
Administrator zbiera następujące, podane dobrowolnie dane osobowe Pracownika: imię, nazwisko, adres e-mail, adres zamieszkania, numer telefonu, Hasło.
-
Podanie danych jest dobrowolne, aczkolwiek konieczne w celu nabycia Rzeczy na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie. Dane Osobowe przetwarzane będą przez Administratora zgodnie z Regulaminem i przepisami powszechnie obowiązującymi (w tym w szczególności RODO) w celu sprzedaży na rzecz Pracowników Rzeczy. Dane osobowe będą przetwarzane przez okres obowiązywania lub realizacji umów: Umowy Przedwstępnej i Umowy, a po tym okresie, przez okres przedawnienia roszczeń Pracownika. Dane osobowe Pracowników nie będą przekazywane do państw trzecich ani organizacji międzynarodowych. Pracownik ma prawo żądania od Administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania. Pracownikowi przysługuje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości, możliwy jest kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Administratora pod adresem e-mail: data.protection.MHPL@mann-hummel.com.
-
-
Odpowiedzialność.
-
-
Pracodawca dołoży należytej staranności w celu zapewnienia prawidłowej obsługi, Serwisu, Aukcji oraz sprzedaży Rzeczy w drodze Aukcji.
-
Pracodawca nie ponosi odpowiedzialności za niemożność zawarcia Umowy lub odbioru Rzeczy z przyczyn leżących po stronie Pracownika.
-
Pracodawca nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowe czynności dokonane przez Pracownika, w tym za błędnie złożone Oferty w Aukcji.
-
Pracodawca podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego działania Serwisu, w takim zakresie, jaki wynika z aktualnej wiedzy technicznej i zobowiązuje się dołożyć staranności w usuwaniu wszelkich zgłoszonych przez Pracowników nieprawidłowości. Pracownik jest uprawniony do powiadomienia Pracodawcy o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu Serwisu.
-
-
Kontakt z Pracodawcą.
-
-
Kontakt z Pracodawcą możliwy jest za pomocą
-
-
-
-
poczty elektronicznej poprzez adres e-mail: licytacje@mann-hummel-ft.pl;
-
numeru telefonu: +48 65 572 89 00.
-
-
-
Postanowienia końcowe.
-
-
W kwestiach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się przepisy Kodeksu cywilnego oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego w tym przepisy Prawa Konsumenckiego, przepisy Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
-
Postanowienia niniejszego Regulaminu stanowią integralną część zawieranych za pośrednictwem Serwisu Umów Przedwstępnych i zawieranych w ich wykonaniu Umów.
-
Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 2025-02-24. Pracodawcy przysługuje prawo dokonywania zmian w treści Regulaminu, co następuje poprzez przesłanie nowego tekstu Regulaminu na adresy e-mail Pracowników podane w Formularzu Rejestracji. Wprowadzane zmiany nie odnoszą skutku względem umów zawartych przed dokonaniem zmiany (ich wykonanie i rozliczenie podlega postanowieniom dotychczasowym).
-
Strony mają możliwość rozwiązywania sporów wynikłych na gruncie niniejszego Regulaminu zarówno przed sądami powszechnymi, jak i mogą skorzystać z pozasądowych sposobów rozstrzygania sporów. Szczegółowe informacje na temat pozasądowych sposobów rozstrzygania sporów dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, wojewódzkich inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującym adresem Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów:
-
https://www.uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php.
Załącznik nr 1 – Wzór formularza odstąpienia od Umowy
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od Umowy)
OŚWIADCZENIE O ODSTĄPIENIU OD UMOWY
Adresat: MANN+HUMMEL FT Poland spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. z siedzibą w Gostyniu (63-800) przy ul. Wrocławskiej 145, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000674026, NIP: 6961413485, REGON: 41034877000000, BDO: 000013775.
Niniejszym informuję o moim odstąpieniu od Umowy sprzedaży następujących Rzeczy:
Imię i nazwisko Pracownika, który wygrał Aukcję: __________________________________________
Adres e-mail Pracownika, który wygrał Aukcję: _____________________________________________
Data ______________________________________________________________________________________
Numer rachunku bankowego, na który mają zostać zwrócone środki (jeśli dokonano jakiejkolwiek wpłaty na poczet przyszłej Umowy):
___________________________________________________________________________________________
Podpis Pracownika, który wygrał Aukcję (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)
___________________________________
Załącznik nr 2 – Wzór formularza reklamacyjnego
___________________, dnia_________________
FORMULARZ REKLAMACYJNY
Dane Pracodawcy: MANN+HUMMEL FT Poland spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. z siedzibą w Gostyniu (63-800) przy ul. Wrocławskiej 145, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000674026, NIP: 6961413485, REGON: 41034877000000, BDO: 000013775.
Imię i nazwisko Pracownika, który wygrał Aukcję: ___________________________________________
Adres: ____________________________________________________________________________________
Telefon kontaktowy: _______________________________________________________________________
Zgłoszenie reklamacyjne
Data zawarcia Umowy (należy wskazać taką umowę, której reklamacja dotyczy: __________________________________________
Data odbioru Rzeczy (jeśli dotyczy): __________________________________________________________________
Opis i uzasadnienie reklamacji:
(Proszę wskazać, dlaczego zdaniem Pracownika Umowa została nienależycie wykonana lub niewykonana albo – jeśli dotyczy – wskazać dlaczego Rzecz jest niezgodna z Umową, na czym polega niezgodność, czy niezgodność istniała od początku wydania Rzeczy Pracownikowi, kiedy i w jakich okolicznościach Rzecz zaczęła wykazywać niezgodność, czy niezgodność ma charakter stały czy okresowy (powracający), jakie działania podjął Pracownik w celu eliminacji niezgodności oraz proszę o dołączenie dokumentacji fotograficznej Rzeczy podlegającej reklamacji, która przedstawia i ilustruje stwierdzoną przez Pracownika niezgodność)
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Roszczenie Pracownika:
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Wypełniony i podpisany formularz należy przesłać na adres Pracodawcy na adres e-mail Pracodawcy, określony w Regulaminie
Podpis reklamującego:
_______________________________
Reklamację przyjęto do rozpatrzenia w dniu _______________________________________________
Podpis przyjmującego reklamację:
_________________________________
ROZPATRZENIE REKLAMACJI – Reklamację rozpatrzono w dniu __________________________ ze skutkiem pozytywnym / negatywnym* (niepotrzebne skreślić).
Uzasadnienie:
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Podpis rozpatrującego reklamację:
_________________________________________